en vanlig julafton

Det sämsta var att jag missade Kalle Anka... Men det blev en grym julafton ändå. Lärde mig två nya partytrick med tändstickor som inte är ok, fast lite coolt ändå. I julklapp fick jag blandannat en dinosauriesak med grönt badskum i av moa..Men kvällens höjdpunkt var när de började köra snapsvisor, självklart tvingar de mig skrika skål på finska efter varje shot , dvs. "Kippis!" Måste bara nämna en av alla sjuka snapsvisor dom klämmde ur sig, tänk er emil i lönneberga melodin till den här texten:

Nu skall jag berätta, ja jag minns det som igår,
när snoppen den var liten och inte hade hår.
Men nu så är den större och har skaffat sej peruk,
Den tillfredställer damer
Å kallar sig för _ _ _. SKÅL!


Aja, vi avslutade iallafall våran julkväll med att ha tändsticks-plockepinns-maraton. Finalen blev mellan mig och pappa, men ni kan ju gissa vem som vann :) Roligare än vad man kan tro faktiskt. Och gillade när mina kusiner drog upp en 75 år gamal ölburk påtal om ingenting som tydligen är värdefull som de hittade i väggen när de renoverade.
Hej orelevant jag vet, men nu ska ja slagga. Ska häsa god jul till vendela från pappa också!

 

JULKYSS

Kommentarer
Postat av: VEN

HAAHAHAHHAHAHAHAHAHAH GE DIGGGGGGGGG

2008-12-25 @ 13:11:31
Postat av: elin

HAHAHAHA MEN JA KAN INTE LÅTA BLI xde

2008-12-25 @ 16:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0