DAGENS VISDOMSORD!!!! FRÅN EN NVTJEJ

Hej alla fans det är Pyro the one and only här igen!!!!
Just nu sitter jag hemma med Vendela och kollar på ryskbarntv skit kul, jag sitter och skrattar för jag förstår inte vad dom säger hahahahahha xD
Snart ska jag till centrum och bowla sönder, kastade nyss en borste på en fjärrkontroll är fortfarande i chock hahahahha
Aya, nu ska eran favorit göra sig i ordning..
Kul att det har kommit så många nya besökare, ni är bäst <333
PUSSS och kjamen


// SKRIVET AV VENDELA ELINS TROGNA VÄN :)

Kommentarer
Postat av: vendigirl

Är det nu jag förväntas bli rörd utav att du har skrivit "trogna vän" heheh... gillar dig pyro som sagt du har då sannerligen ett hjärta av guld.. men dileva bilderna gör mig ganska osäker...

2009-01-10 @ 01:29:29
URL: http://wendelaa.blogg.se/
Postat av: elin

japp det är nu, precis nu :) hahah ÅÅÅÅH VI BORDE KOLLA PÅ BRÖDERNA LEJONHJÄRTA!

dileva kan få troll att svikta

2009-01-10 @ 01:50:57
Postat av: vendela

ja det borde vi hahaha, kommer gråta..

vad fan "dileva kan få ett troll att svikta"

HAHAHAHA

2009-01-11 @ 01:02:02
Postat av: elin

hahah jamen det tar ja förgivet att du kommer göra, annars vore det nått nytt..



:)

2009-01-11 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0